Személyes ügyintézés!

Személyes ügyintézés!

Hatvan Város Önkormányzata 2024. január 1-jétől bevezeti az ún. e-Menza rendszert. Erről már több híradás jelent meg iskolánk honlapján. A szükséges adminisztráció érdekében az osztályfőnökök intézik az étkező tanulók vonatkozásában az e-Menza online felület használatával kapcsolatos megállapodások kiosztását. A szülők a dokumentumokat egyénileg adhatják le a Hatvani Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodájában.

A Hatvani Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodájában az alábbi nyitvatartási időben fogadják a szülőket:
hétfői, keddi és szerdai napokon 7:30 órától 16.30 óráig;
csütörtöki napon 7:30 órától 18:00 óráig.

Az átállás zavartalansága érdekében a Polgármesteri Hivatal érintett dolgozói hangsúlyozottan kérik, hogy a szülők 2023. november 16-án, valamint november 20. és 23. között keressék fel személyesen az Ügyfélszolgálati Irodát.